مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 05:252020-12-29فرهنگي

عرضه هنرمندانه یکی از موثرترین راه های تبلیغ مفاهیم قرآن است


پوستر نخستین جشنواره بین المللی «تولید انیمیشن های قرآنی خانگی» با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

- پوستر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی پوستر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی گفت: برپایی این جشنواره وسیله ای برای دستیابی به فضائل اخلاقی برای کودکان و نوجوانان است؛ وی تبیین و توسعه مفاهیم قرآنی و دینی را هدف اصلی معاونت قرآن و عترت در چنین فعالیت هایی دانست.

فقهی زاده افزود: ابعاد مهم برپایی این جشنواره به صورت بین المللی یکی از انگیزه های ما برای همکاری دو سویه با حوزه هنری به دلیل توانایی های فرهنگی و هنری آن است.

وی با تأکید بر اهمیت عرضه، تبلیغ و معرفی الگو گفت: اگر مفاهیم اخلاقی و فضائل مرتبط با آن به خوبی در دل کودکان و نوجوانان نهادینه شود، بی شک نسل آینده کشور نسلی دل سپرده به ذات مقدس الهی خواهیم داشت.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از زحمات همه تأثیر گذاران برپایی این جشنواره گفت: عرضه هوشمندانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه هنرمندانه یکی از موثرترین راه های تبلیغ مفاهیم قرآن است

عرضه هنرمندانه یکی از موثرترین راه های تبلیغ مفاهیم قرآن است