مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 05:002020-12-29سياسي

بودجه آب و فاضلاب خوزستان کجا هزینه شد؟


نماینده مردم اهواز در مجلس در خصوص آخرین وضعیت بودجه آب و فاضلاب استان خوزستان که قرار بود از سوی سازمان برنامه اختصاص پیدا کند، توضیحاتی را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت آبگرفتگی شهرهای جنوبی کشور گفت: همواره در برخی از استان ها به دلیل عدم توسعه نامتوازن مانند سیستان و بلوچستان، خوزستان و بوشهر هر از چندگاهی با اتفاقاتی مواجه می شویم که برای مردم سخت است، باران رحمت الهی است و باعث خوشحالی مردم می شود، ولی متاسفانه برای استان های جنوبی به دلیل سیاست های غلط باعث وقوع مشکلاتی می شود.

او ادامه داد: در بحث آب و فاضلاب خوزستان بنا بود، براساس مصوبه سال 96 هیئت وزیران 6 میلیارد دلار برای بهسازی شبکه آب و فاضلاب استان خوزستان اختصاص پیدا کند، اما متاسفانه با این اعتبارات محدود نمی توان به این مشکل رسیدگی کرد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت اول استان های جنوبی کشور موضوعات زیر ساختی است یعنی در برخی از استان ها به سمت توسعه فرهنگ های اجتماعی حرکت کرده ایم، ولی در استان های جنوبی با هر بار بارش مشکلات زیادی برای مردم این اهالی به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه آب و فاضلاب خوزستان کجا هزینه شد؟

بودجه آب و فاضلاب خوزستان کجا هزینه شد؟