مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 04:552020-12-29فرهنگي

منطقی ترین کار در شرایط کرونازده تئاتر چیست ؟


سهراب سلیمی که از حرف های تکراری درباره مشکلات تئاتر خسته شده، معتقد است در این وضعیت ضبط و پخش تئاتر از طریق شبکه نمایش خانگی، منطقی ترین کار است.

- سهراب سلیمی که از حرف های تکراری درباره مشکلات تئاتر خسته شده، معتقد است در این وضعیت ضبط و پخش تئاتر از طریق شبکه نمایش خانگی، منطقی ترین کار است.

این کارگردان تئاتر که تصمیم به اجرای دو نمایش آقای اشمیت کیه و دفتر خاطرات دارد، در گفتگو با ایسنا توضیح داد: شرایط تئاتر بحرانی است و در این وضعیت، طبیعتا مرکز هنرهای نمایشی هم به عنوان متولی این هنر باید، نگاه خود را تغییر بدهد.

او با اشاره به اینکه این مرکز بودجه سالانه ای برای تولید آثار نمایشی دارد، افزود: برای بودجه امسال چه برنامه ای دارند؟ وظیفه این مرکز که فقط برگزاری جشنواره نیست بلکه باید برای تئاتر با توجه به شرایط فعلی، برنامه ای داشته باشد ولی متاسفانه می بینیم که مدیران فقط کلی گویی می کنند و هیچ نشانی در سخنان شان نمی یابیم که به جامعه تئاتری، قدری احساس امنیت بدهد.

سلیمی با تاکید بر اینکه در این شرایط، لازم است مرکز هنرهای نمایشی تغییر آهنگ بدهد، اضافه کرد: مرکز باید مسئولیت تاریخی خود را به عنوان متولی تئاتر انجام بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقی ترین کار در شرایط کرونازده تئاتر چیست ؟

منطقی ترین کار در شرایط کرونازده تئاتر چیست ؟