مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 22:202020-12-28دانش

سلسله وبینارهای استارتاپی مجازی در بهبهان برگزار می شود


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهبهان از برگزاری سلسله وبینارهای استارتاپی مجازی با همکاری مرکز فنی و حرفه ای و دانشگاه صنعتی بهبهان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهبهان از برگزاری سلسله وبینارهای استارتاپی مجازی با همکاری مرکز فنی و حرفه ای و دانشگاه صنعتی بهبهان خبر داد.

فرشین پودنچی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تفاهم نامه ای داریم که بر اساس آن هر ماه وبینار استارتاپی به صورت مجازی برگزار می شود.

تاکنون نیز چهار وبینار برگزار شده است.

عناوین این وبینارها شامل چگونه یک استارتاپ را آغاز کنیم؟، شرکت های موفق در استارتاپ ها، کوپن و رویدادهای استارتاپی و چگونگی ارتباط دانشگاه، صنعت و مراکز آموزشی است.

وی با بیان اینکه این سلسله وبینارها هر ماه با همکاری مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار می شود و به این منظور نیز از شرکت های فناور برای حضور در این وبینارها دعوت کردیم، افزود: این وبینارها ویژه رؤسای ادارات، کارآموزان دوره دیده در فنی و حرفه ای، مدیران آموزشگاه ها، مربیان و کارآموزان بخش های دولتی و خصوصی، افراد شاغل در مشاغل خانگی و دانشجویان است و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از آن ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله وبینارهای استارتاپی مجازی در بهبهان برگزار می شود

سلسله وبینارهای استارتاپی مجازی در بهبهان برگزار می شود