مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 21:052020-12-28اقتصادي

کسبه کنزالمال خرمشهر هنوز سرگردان اند


شب جمعه اول آذرماه سال گذشته، حوالی ساعت 21 آتش سوزی از انبارهای بازار کنزالمال خرمشهر آغاز شد و به بخشی از غرفه ها سرایت کرد و در این حادثه 30 درصد از غرفه های این بازار یعنی 79 غرفه در آتش سوختند.

- مسئولان منطقه آزاد اروند از سال گذشته به کسبه قول بازسازی بخش سوخته بازار را در بهمن سال 98 دادند اما به گفته کسبه، این امر با گذشت بیش از یک سال از آتش سوزی، هنوز کاملا محقق نشده و بخشی از بازار بازسازی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه بازسازی بازار ظاهرا به گفته کسبه، از اسفند سال گذشته تاکنون به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است.

علاوه بر این، به گفته این بازاریان هنوز بیمه کالاهای سوخته در انبارها به کسبه پرداخت نشده و با وجود وضعیت اقتصادی کنونی، کسبه 79 غرفه سوخته کسب و کار خود را از دست داده اند.

به گفته یکی از کاسبان، در این بخش حدود یک هزار نفر ارتزاق می کردند که با وقوع آتش سوزی، دیگر کسی از وضعیت اشتغال این افراد اطلاع ندارد.

به منظور پیگیری وضعیت این بازار، به سراغ دو تن از کسبه آسیب دیده رفته و وضعیت شان را جویا شدیم.

بازار از ابتدا ناایمن بود یکی از غرفه داران بازار کنزالمال خرمشهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازار کنزالمال، یکی از بازارهای معروف خرمشهر با بیش از 250 غرفه از متراژ 14 تا 200 متر است؛ در این بازار کالاهای واردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسبه کنزالمال خرمشهر هنوز سرگردان اند

کسبه کنزالمال خرمشهر هنوز سرگردان اند