مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 21:002020-12-28ورزشي

اتفاق عجیب در ارومیه؛ شکایت از ملی پوش وزنه برداری به خاطر جوش دادن در! +عکس


قفل زدن به در سالن وزنه برداری تختی ارومیه حواشی زیادی ایجاد کرد و یکی از مربیان معتقد بود این اتفاق توسط ملی پوش ایران رخ داده اما بعد از شکایتی که از علی میری صورت گرفت او تبرئه شد.

- ورزشکارسالاری از جمله مسائلی است که گریبان بسیاری از رشته های ورزشی از جمله وزنه برداری را گرفته؛ پس از کیانوش رستمی حالا نوبت به علی میری دیگر ملی پوش وزنه برداری رسید.

گفته می شود تعدادی وزنه بردار برای تمرین به سالن تختی شهر ارومیه مراجعه می کنند و با درهایی که توسط علی میری بسته شده مواجه می شوند و علی رغم تلاش زیاد اجازه ورود پیدا نمی کنند.

حق ورود به سالن وزنه برداری را ندارم بابک مراد زاده مربی علی میری در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس در این خصوص اظهار کرد: حدودا یک سال است که یک اسپانسر به وزنه برداری ارومیه ورود پیدا کرده که البته فقط برای علی میری است.

علی میری برای تمام برنامه هایش با او هماهنگ است و حتی ساعت تمرین هم اسپانسر مشخص می کند و به نظرم تمامی این دردسرها از طرف او ایجاد شده است.

من که 10 سال برای میری زحمت کشیدم حق ورود به سالن وزنه برداری را ندارم و شاگردانم هم حق تمرین ندارند و فقط علی میری مربی است.

10 سال زندگی ام را برای علی میری گذاشتم او در ادامه افزود: استاندار محترم، شهردار و مدیر کل ورزش و جوانان از علی میری در این یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق عجیب در ارومیه؛ شکایت از ملی پوش وزنه برداری به خاطر جوش دادن در! +عکس

اتفاق عجیب در ارومیه؛ شکایت از ملی پوش وزنه برداری به خاطر جوش دادن در! +عکس