مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 20:402020-12-28ورزشي

بمب معاون عزل شده پرسپولیس: کل پاداش آسیا پیشخور شد


یلوه همان چهره ای است که در ماجرای خرید کت و شلوار لاکچری از حساب باشگاه پرسپولیس برای محمدحسن انصاری فر ، پول را پرداخت کرد - معاون سابق باشگاه پرسپولیس که چندماه قبل خبر بازداشت وی شنیده می شد، صحبت های افشاگرانه درباره پاداش آسیایی و جذب اسپانسر انجام داد که می تواند اردوی سرخ ها را بهم بریزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، یلوه همان چهره ای است که در ماجرای خرید کت و شلوار لاکچری از حساب باشگاه پرسپولیس برای محمدحسن انصاری فر ، پول را پرداخت کرد و فاکتور را از حسابداری باشگاه نقد کرد.

روابط او با انصاری فر ابهامات بسیار بزرگتری به وجود آورده است.

رضا یلوه که زمانی به حسین هدایتی بدهکار بزرگ بانکی نزدیک بود و در دوره حضور او در پرسپولیس زمزمه فساد در باشگاه به گوش می رسید، در پاسخ به اینکه چه شد که از باشگاه پرسپولیس جدا شد؟ اظهار داشت: مدیریت جدید مستقر شد و دیدگاههای اقتصادی آن ها با دیدگاه اقتصادی من تطابقی نداشت و طبیعی بود از هم جدا شویم و چندین بار هم اعلام کردم که بهتر است من از مجموعه پرسپولیس جدا شوم تا سمیعی و همکارانش بتوانند دیدگاههای اقتصادی خود را پیاده کنند.

رضا یلوه در خصوص اینکه تفاوت دیدگاهها از نظر سمیعی مدیر عامل باشگاه چه بود، با لحن طعنه آمیزی عنوان کرد: مسئله مهمی که وجود داشت این بود که در روز معارفه جع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمب معاون عزل شده پرسپولیس: کل پاداش آسیا پیشخور شد

بمب معاون عزل شده پرسپولیس: کل پاداش آسیا پیشخور شد