مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 16:502020-12-28سياسي

معرفی و تقویت آثار شاخص قزوین، این استان را به مقصد گردشگری بدل می کند


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین دارای ظرفیت های شاخص در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث تاریخی و فرهنگی است، لذا تقویت و معرفی این جاذبه ها و آثار برجسته به مردم کشور و اقصی نقاط دنیا بسیار مهم است و می تواند استان قزوین را به عنوان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر دو روزه علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در دیدار با آیت اللّه عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، گفت: حمایت از بازسازی و نوسازی بافت های تاریخی و شناسایی هویت تاریخی و حفظ میراث کهن بسیار حائز اهمیت است و می تواند بستر توسعه و رونق را در حوزه های مختلف ایجاد کند.

وی عنوان کرد: مرمت مجموعه گردشگری مذهبی امامزاده حسین(ع) که از دارایی های معنوی بسیار مهم مردم استان به شمار می رود در حال انجام است، اما نیازمندحمایت بیشتر است تا روند مرمت آن سرعت بیشتری بگیرد.

این نماینده مجلس افزود: همچنین تسریع در روند بازسازی طرح محله دباغان و توسعه حرم نیز یکی از مطالبات جدی مردم و نمایندگان استان است.

  محمدبیگی با اشاره به ظرفیت های مهم گردشگری و میراث فرهنگی در استان قزوین اظهار کرد: قزوین دارای ظرفیت های شاخص در حوزه های گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و تقویت آثار شاخص قزوین، این استان را به مقصد گردشگری بدل می کند

معرفی و تقویت آثار شاخص قزوین، این استان را به مقصد گردشگری بدل می کند