مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 16:452020-12-28سياسي

وزارت کشور صلاحیت مهدی کروبی برای دبیرکلی حزب اعتماد را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی فعلی حزب اعتماد ملی در گفتگویی از تصمیم کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور درباره عضویت چهار نفر از اعضای شورای مرکزی حزب متبوعش خبر داد و گفت که صلاحیت خودش، - سخنگوی فعلی حزب اعتماد ملی از رد صلاحیت خودش، آقای ابوالحسنی، حسین کروبی (فرزند مهدی کروبی) و مهدی کروبی برای عضویت و دبیر کلی حزب اعتماد ملی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی فعلی حزب اعتماد ملی در گفتگویی از تصمیم کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور درباره عضویت چهار نفر از اعضای شورای مرکزی حزب متبوعش خبر داد و گفت که صلاحیت خودش، آقای ابوالحسنی، حسین کروبی (فرزند مهدی کروبی) و مهدی کروبی را رد شده است.

الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفتگویی به این تصمیم وزارت کشور انتقاد و اعتراض کرده است.

کنگره حزب اعتماد ملی ششم مهرماه سال 97 برگزار شده بود و مهدی کروبی از سران فتنه 88 غیابی در انتخابات شورای مرکزی شرکت داده شده بود.

الیاس حضرتی که در مجلس دهم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت و هم اکنون مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی است، با 409 رای به عنوان قائم مقام دبیرکل انتخاب شد تا در غیاب مهدی کروبی امورات حزب را پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور صلاحیت مهدی کروبی برای دبیرکلی حزب اعتماد را رد کرد

وزارت کشور صلاحیت مهدی کروبی برای دبیرکلی حزب اعتماد را رد کرد