مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 16:102020-12-28ورزشي

سقوط استقلال اهواز به لیگ استان/ علت: عدم پرداخت مطالبات دروازه بان سابق


استقلال اهواز از ابتدای دهه 90 شمسی با توجه به افزایش مشکلات مالی، نداشتن ثبات مدیریتی و عدم چاره اندیشی مدیران استانی، رو به افول گذاشت تا جایی که حالا به دلیل پرداخت نکردن مطالبات دروازه بان خارجی سابق خود به لیگ استانی سقوط کرد.

- سقوط استقلال اهواز به لیگ استان/ علت: عدم پرداخت مطالبات دروازه بان سابق استقلال اهواز از ابتدای دهه 90 شمسی با توجه به افزایش مشکلات مالی، نداشتن ثبات مدیریتی و عدم چاره اندیشی مدیران استانی، رو به افول گذاشت تا جایی که حالا به دلیل پرداخت نکردن مطالبات دروازه بان خارجی سابق خود به لیگ استانی سقوط کرد.

تیم قدیمی و با اصالت استقلال اهواز به لیگ استان خوزستان سقوط کرد.

استقلال اهواز که از جمله پرطرفدارترین تیم های شهرستانی فوتبال ایران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، عبدالنبی شولی دبیر هیات فوتبال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چندی پیش سازمان لیگ برای ما نامه ای ارسال کرده بود مبنی بر اینکه تکلیف تیم استقلال اهواز برای حضور در لیگ دسته سوم باید هر چه زودتر مشخص و مدارک بازیکنان به دست سازمان لیگ برسد.

وی عنوان کرد: از طرفی تا بدهی بازیکنان خارجی سابق تیم پرداخت نشود، استقلال اهواز اجازه شرکت در مسابقات را نخواهد داشت و ما این موضوع را به گوش مسئولان باشگاه رساندیم اما متاسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط استقلال اهواز به لیگ استان/ علت: عدم پرداخت مطالبات دروازه بان سابق

سقوط استقلال اهواز به لیگ استان/ علت: عدم پرداخت مطالبات دروازه بان سابق