مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 15:202020-12-28سياسي

سردار سلیمانی جبهه مقاومت را متحول کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی رییس تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سردار سلیمانی در برنامه مردی بیرون از قاب گفت: خانه حضرت زهرا و خانه امام خمینی با اینکه کوچک است، - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ روزی نبود که سردار سلیمانی در حال شکوفایی نباشد و این شکوفایی به چند عامل برمی گشت.

روحیه جهادی و ذات نا آرام، ایمان و خلاقیت شان از جمله این عوامل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی رییس تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سردار سلیمانی در برنامه مردی بیرون از قاب گفت: خانه حضرت زهرا و خانه امام خمینی با اینکه کوچک است، اما رویداد های بزرگی را شکل داده است و برخی افراد مثل سردار سلیمانی ممکن است جثه کوچکی داشته باشند، اما دل بزرگی دارند که رویداد های بزرگی را در دل تاریخ بوجود می آورند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی یکی از فرماندهان موفق ما در جنگ بوده و در جبهه مقاومت بین المللی استعداد هایی از خود بروز داد.

تمام کسانی که به عنوان فرمانده انتخاب کردم در همان سال اول قابلیت هایی از خود نشان دادند و یکی از این افراد سردار سلیمانی بود و ویژگی هایی از خود نشان داد که به این نتیجه برسم که فرماندهی را به ایشان بدهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی جبهه مقاومت را متحول کرد

سردار سلیمانی جبهه مقاومت را متحول کرد