مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 15:102020-12-28سياسي

درخواست مصطفی معین از رییس جمهور


مصطفی معین احقاق حقوق شهروندی و رفع مسائل مزمن حرفه ای و مشکلات حاد اقتصادی کادرهای پزشکی را از رییس جمهور خواستار شد.

- مصطفی معین "احقاق حقوق شهروندی" و رفع مسائل مزمن حرفه ای و مشکلات حاد اقتصادی کادرهای پزشکی را از رییس جمهور خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پزشک و فعال سیاسی در یادداشتی با عنوان احقاق حقوق شهروندی آورده است: اعضای خدوم و فداکار پزشکی که در جنگ تحمیلی و در بحران کرونا از خودگذشتگی و فداکاری خود را با تقدیم صدها شهید ثابت کردند، از فقر و تبعیض و نابسامانی در درون و خارج از خانواده حرفه ای خود رنج می برند ولی مسئولان اجرایی مربوط از درک این شرایط ناتوان و یا غافل بوده و واکنش مناسبی نداشته اند.

این یادداشت می افزاید:در این فرآیند، حتی چند سال قبل حق تعرفه گذاری امور پزشکی در بخش غیردولتی را نیز از وظایف قانونی سازمان نظام پزشکی حذف کرده و سازمان را مسلوب الاختیار کردند.

سازمان نظام پزشکی مطابق قانون تاسیس خود موظف به دفاع همزمان از حقوق بیماران و سلامت اجتماع و حقوق جامعه پزشکی بوده است، لذا طی سه سال گذشته سازمان نظام پزشکی چه در سطح شورایعالی و یا ریاست کل و بدنه اجرایی آن در جهت احقاق حق جامعه فرهیخته پزشکی، از انجام کارشناسی های علمی و ارائه بیانیه و تحلیل و راهکار گرفته تا ارسال نامه و یا تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مصطفی معین از رییس جمهور

درخواست مصطفی معین از رییس جمهور