مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 14:402020-12-28سياسي

اجرای طرح پیمایش عوامل خطر بیماری های غیرواگیر در خرم آباد


فرماندار خرم آباد با اشاره به اجرای هشتمین دوره پیمایش عوامل خطر بیماری های غیرواگیر، گفت: از پانزدهم دی ماه این طرح در سراسر کشور و به تبع در خرم آباد نیز اجرایی خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی عصر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و نخستین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ارتقای سواد سلامت روانی جامعه و افزایش بهره مندی مردم از خدمات سلامت روان و مراقبت های اجتماعی و در نهایت کاهش عوامل خطر در سلامت روان بسیار مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: زمینه های لازم برای تحقق این اهداف فراهم شده، ضمن اینکه کادر درمانی و کارشناسان تخصصی نیز برای مهم مشخص شده است.

فرماندار خرم آباد بر تسریع در راه اندازی خانه های مشارکت در شهرستان تاکید و تصریح کرد: بایستی از همه ظرفیت ها جهت پیشبرد اهداف و ارتقای سلامت روان جامعه استفاده کرد.

طولابی با اشاره به اجرای هشتمین دوره پیمایش عوامل خطر بیماری های غیرواگیر، افزود: از پانزدهم دی ماه این طرح در سراسر کشور و به تبع در خرم آباد نیز اجرایی خواهد شد، چرا که بیماری های غیرواگیر تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پیمایش عوامل خطر بیماری های غیرواگیر در خرم آباد

اجرای طرح پیمایش عوامل خطر بیماری های غیرواگیر در خرم آباد