مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 14:352020-12-28فرهنگي

صالحی: مناسک اربعین اعتکاف سیار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین با محوریت سرداران مقاومت؛ - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین گفت: مناسک اربعین نوعی اعتکاف سیار است و انسان در این رویداد روزهایی را در فضای اعتکاف گونه سپری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین با محوریت سرداران مقاومت؛ حافظان امنیت اربعین که در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: ششمین جایزه جهانی اربعین ابتکاری است که سازمان فرهنگ و ارتباطات از سال های قبل برگزار کرده و سال به سال بر دامنه و گستره آن افزوده شده است.

وی افزود: اربعین از جهات مختلف دارای اهمیت و توجه ویژه است و همین اهمیت ایجاب می کند آنچه در این مناسک روی می دهد، ثبت شده و به یادگار بماند.

صالحی ادامه داد: اربعین مزه، طعم و گستره خاصی داشته و هر سال بر اهمیت آن افزوده شده است و محدود به یک ساحت وجودی انسان نیست؛ بلکه ساحت و ابعاد مختلف انسان را درگیر می کند و این ویژگی به مناسک اربعین تمایز و امتیاز می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: مناسک اربعین اعتکاف سیار است

صالحی: مناسک اربعین اعتکاف سیار است