مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 14:102020-12-28اقتصادي

ارزآوری صادرات کشاورزی افزایش یافت


با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم ها، ارزآوری خوبی با صادرات محصولات کشاورزی برای کشور در یک سال گذشته حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، محمدرضا قدسی عصر امروز در حاشیه سرکشی از یک واحد در حال ساخت پرورش شترمرغ (مولد و پرواری) در منطقه صفاییه شهرستان سرخه اظهار کرد: توجه به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در سال های گذشته در اولویت کاری وزارت جهاد کشاورزی بوده است که با پیگیری های مستمر واحدهای تولیدی خوبی در نقاط مختلف کشور به بهره برداری رسید.

وی افزود: با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم ها، ارزآوری خوبی با صادرات محصولات کشاورزی برای کشور در یک سال گذشته حاصل شد که لازم است این رویه مثبت ادامه یابد.

مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: توسعه روزافزون کشاورزی در قالب های مختلف از جمله گردشگری کشاورزی در نقاط مختلف کشور دنبال می شود و باید بادانش افزایی برای ایجاد ارزش افزوده در تولید محصولات کشاورزی اقدام کرد.

قدسی اظهار کرد: از هم اکنون برای بازار هدف صادراتی برای واحد پرورش شترمرغ در استان سمنان اقدام شود و وزارت جهاد کشاورزی با تمام توان در کنار تولیدکنندگان است.

صادرات محوری؛ رویکرد واحدهای تولیدی علی رضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز اظهار کرد: عملیات اجرای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری صادرات کشاورزی افزایش یافت

ارزآوری صادرات کشاورزی افزایش یافت