مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 14:102020-12-28اجتماعي

ضرورت مهارت آموزی به معتادان در کمپ های ترک اعتیاد


فرماندار کاشمر بر مهارت آموزی معتادان حاضر در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم ساقی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کاشمر اظهار کرد: ایجاد اشتغال گام اول است ولی نگهداری وضعیت موجود باید توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دستگاه های مرتبط جدی گرفته شود.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه باید مهارت آموزی برای اشتغال جدی گرفته شود، افزود: یکی از مشکلات شهرستان، معتادانی هستند که در مراکز نگهداری حضور دارند و متأسفانه پس از ترک و رهایی از مواد مخدر به دلیل عدم داشتن مهارت کار دوباره به دام اعتیاد می افتند که باید برای مهارت آموزی این افراد برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه در حوزه زندان، آموزش های کسب و کار خانگی در حال انجام است که این افراد پس از آزادی، مشاغلی برای خود راه اندازی کنند تا دوباره گرفتار اعتیاد نشوند، بر توانمندسازی خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی تأکید کرد.

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تاکنون هزار و 324 نفر در سامانه رصد برای اشتغال ثبت نام کرده اند که سهمیه کاشمر هزار و 818 شغل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مهارت آموزی به معتادان در کمپ های ترک اعتیاد

ضرورت مهارت آموزی به معتادان در کمپ های ترک اعتیاد