مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 13:202020-12-28اقتصادي

جزییات ثبت نام متقاضیان نصب نیروگاه خورشیدی خانگی مشخص شد


مدیرکل دفتر طرح های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی ساتبا با بیان اینکه هزینه احداث یک سامانه خورشیدی خانگی کوچک مقیاس با ظرفیت عملی 600 وات حدود 150 میلیون ریال است، - مدیرکل دفتر طرح های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی ساتبا با بیان اینکه هزینه احداث یک سامانه خورشیدی خانگی کوچک مقیاس با ظرفیت عملی 600 وات حدود 150 میلیون ریال است، از مشخص شدن ساز و کار ثبت نام متقاضیان برای نصب سامانه های خورشیدی کوچک مقیاس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی زیاری با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در وزارت نیرو برای ترغیب مشارکت مشترکان پرمصرف بخش خانگی برای اجرایی کردن طرح سامانه های خورشیدی کوچک مقیاس در قالب برق امید، اظهار کرد: در این طرح برای هر خانوار پرمصرف خانگی که متقاضی است، احداث یک سامانه با ظرفیت اسمی حدود 600 تا 700 وات با حمایت دولت در نظر گرفته شده است.

وی درباره فرآیند ثبت نام متقاضیان نیز تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان پر مصرف خانگی در سایت ساتبا آغاز شده و مقرر است با توجه به محدودیت های منابع مالی متناسب با آمار تقاضاهای ثبت شده در مناطق مختلف در سایت ساتبا، یک استان به عنوان پایلوت اجرایی طرح انتخاب شود.

مدیرکل دفتر طرح های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی ساتبا، هزینه احداث یک سامانه خورشیدی خانگی کوچک مقیاس با ظرفیت عملی 600 وات را در حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام متقاضیان نصب نیروگاه خورشیدی خانگی مشخص شد

جزییات ثبت نام متقاضیان نصب نیروگاه خورشیدی خانگی مشخص شد