مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 13:002020-12-28ورزشي

اجرای طرح ابتکاری «هر خانه یک خدمت» به عشق سردار دل ها در لارستان


مکتب سلیمانیامین دل خسته در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت نهم دی ماه سالروز میثاق امت با ولایت و همچنین یاد و خاطره سردار سپهبد حاجیی، امسال بخش زیادی از برنامه ها در قالب فضای مجازی ترسیم و اجرا می شود.

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با برشمردن مهم ترین برنامه های پیش بینی شده، تصریح کرد: طرح ابتکاری هر خانه یک خدمت، نذر سلامتی اهل خانه از جمله این طرح هاست که محور اصلی آن انجام یک خدمت براساس توان و استعداد یکی از اهالی خانواده به عشق حاج قاسم سلیمانی است.

دل خسته با اشاره به اینکه این طرح در دو بخش برادران و خواهران به ترتیب توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید همنشین فرد و جهادگران مهدوی به اجرا درمی آید، خاطر نشان کرد: در صبح روز سه شنبه ویژه برنامه گرامیداشت یوم الله نهم دی با حضور سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان فارس در مجموعه فرهنگی ورزشی 9 دی شهر لار برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم پاسداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مدافعان حرم حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت 9 دی در شامگاه سه شنبه هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: این برنامه از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن ورزشی 9 دی شهر لار با حضور سردار محمد احمدیان مسوول گروه تفحص شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ابتکاری «هر خانه یک خدمت» به عشق سردار دل ها در لارستان

اجرای طرح ابتکاری «هر خانه یک خدمت» به عشق سردار دل ها در لارستان