مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:502020-12-28سياسي

لزوم تولید محتوا در فضای مجازی برای مبارزه با مواد مخدر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ گفت: باید تولید محتوا در فضای مجازی برای مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدی بعد از ظهر دوشنبه در سومین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تأکید بر جمع آوری معتادین متجاهر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراکز ترک اعتیاد به اداره بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه های متولی اظهار کرد: باید بر این امر نظارت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: از 16 واحد مردم نهاد، اداره بهزیستی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم تا در تولید محتوا در حوزه مقابله و مبارزه با مواد مخدر فعال باشند و در شبکه های مختلف اجتماعی به ویژه شاد دانش آموزی منتشر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ از کشف و ضبط 722 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری توسط پلیس شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مقدار مواد مخدر در 88 طرح پاک سازی از محلات و نقاط آلوده کشف و 125 نفر هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی از نگهداری 172 نفر معتاد در شیلترهای شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی در کمیته درمان با هماهنگی بهزیستی برای این افراد انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تولید محتوا در فضای مجازی برای مبارزه با مواد مخدر

لزوم تولید محتوا در فضای مجازی برای مبارزه با مواد مخدر