مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:352020-12-28اقتصادي

ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در چهارباغ


معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار ساوجبلاغ از ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در بخش های چندار و چهارباغ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزانه معدنکن بعد از ظهر دوشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان ساوجبلاغ از ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در بخش های چندار و چهارباغ خبر داد.

وی بیان کرد: پس از احداث محل توزیع کالاهای تنظیم بازار در شهر هشتگرد و ایجاد رضایت بین مردم، بر آن شدیم تا با هماهنگی های انجام شده با ادارات متولی و ناظر شهرستانی این مراکز را در بخش های چندار و چهارباغ نیز ایجاد و با نظارت بازرسان و همکاری اداره صمت شهرستان نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این دو بخش اقدام کنیم.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: از هم اکنون برنامه ریزی هایی برای تأمین میوه شب عید در شهرستان انجام شده و در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت.

تشکیل تیم کارشناسی بررسی وضعیت بهداشتی توزیع اقلام وی خواستار نظارت بر بهداشت عرضه برخی از اقلام مصرفی شد و خاطرنشان کرد: تیم کارشناسی بررسی وضعیت بهداشتی توزیع اقلامی همچون مرغ و تخم مرغ در سطح شهرستان تشکیل شده و در این زمینه نظارت و بازدید با شدت انجام می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در چهارباغ

ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در چهارباغ