مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:202020-12-28بين الملل

«لجین الهذلول» به 5 سال و 8 ماه زندان محکوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه سعودی سبق ، دادگاه مزبور بر اساس ماده 43 قانون مزبور الهذلول را به انجام اقدامات تحریک آمیز جهت تغییر نظام حاکم و تلاش به نفع طرف های خارجی در داخل عربستان با استفاده از اینترنت به منظور ضربه .

- دادگاه جنایی در ریاض پایتخت عربستان لجین الهذلول فعال حقوق بشر سعودی را به اتهام ساختگی دست داشتن در شماری از فعالیت های مجرمانه بر اساس قانون مبارزه با جرایم تروریستی و تامین هزینه آن ها به 5 سال و 8 ماه زندان محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه سعودی سبق ، دادگاه مزبور بر اساس ماده 43 قانون مزبور الهذلول را به انجام اقدامات تحریک آمیز جهت تغییر نظام حاکم و تلاش به نفع طرف های خارجی در داخل عربستان با استفاده از اینترنت به منظور ضربه زدن به نظام عمومی و همکاری با شماری از افراد مجرم متهم کرد.

قاضی دادگاه گفت که دادستانی کل اتهامات نسبت داده شده علیه لجین الهذلول را تایید کرد و اعترافات وی بدون اجبار یا اکراه به ثبت رسید و مطلبی بر خلاف اعترافات فرد متهم در جلسات گذشته به اثبات نرسید.

جلسه دادگاه با حضور اعضای هیات دادگاه و دادستانی کل و شاکی و نماینده هیات حقوق بشر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لجین الهذلول» به 5 سال و 8 ماه زندان محکوم شد

«لجین الهذلول» به 5 سال و 8 ماه زندان محکوم شد