مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:452020-12-28سياسي

مشارکت بیش از 10 هزار نیرو برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی


در استان مرکزی بیش از 10 هزار نفر نیرو در قالب صدها تیم عملیاتی برای اجرای موفق طرح شهید سلیمانی تلاش های زیادی انجام دادند و خانه به خانه و محله به محله برای تامین سلامت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در استان مرکزی بیش از 10 هزار نفر نیرو در قالب صدها تیم عملیاتی برای اجرای موفق طرح شهید سلیمانی تلاش های زیادی انجام دادند و خانه به خانه و محله به محله برای تامین سلامت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

بر اساس اعلام سپاه روح الله، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست تخصصی طرح جهادی سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانده کل سپاه و وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: امروز شاهد اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در سطح کشور و خصوصا استان مرکزی هستیم و در مدت زمان اجرای طرح موفقیت ها و دستاوردهای بسیار خوبی برای استان رقم خورده است.

آقازاده گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی مکملی برای همه اقدامات در طول یک سال گذشته برای مقابله با کرونا بود و قطعا طرح شهید سلیمانی آثار و برکات زیادی هم در طول بیماری کرونا و هم پس از این بیماری خواهد داشت چراکه قرار نیست این طرح به زودی تمام شود و قطعا تحول آفرین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 10 هزار نیرو برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی

مشارکت بیش از 10 هزار نیرو برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی