مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:352020-12-28سياسي

نسخه شفابخش کشور اقتصاد مقاومتی است نه نگاه به کدخدا


عضو هیئت اندیشه ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه عبور از مشکلات است، گفت: کسانی که باید نسخه اقتصاد مقاومتی را برای علاج مشکلات کشور اجرا کنند نگاه شان سالها به خارج از کشور و کدخدا دوخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی اول ظهر امروز در گفت وگوی تحلیلی و تبیینی با موضوع بصیرت، ولایتمداری، حماسه عاشورایی اظهار کرد: بیش از یک هزار و 500 آیه در خصوص شناخت دشمن در قرآن آمده است، انقلاب اسلامی با طیف وسیعی از دشمنان مواجه است که همه آنها هدف شان نابودی انقلاب اسلامی است، دشمنان بیش از 40 سال است تلاش می کنند این انقلاب را از بین ببرند اگر می خواهیم این انقلاب حفظ شود باید بصریت داشته باشیم.

وی دشمن شناسی را در بصیرت داشتن عنوان و تصریح کرد: باید ماهیت دشمن، استراتژی و راهبردهای دشمن، جهت گیری و انگیزه دشمن، روش های بکارگیری و اینکه سنگر و قدرت دشمن کجاست و در یک کلام بصیرت نسبت به همه زوایای دشمن شناسی داشته باشیم.

عضو هیئت اندیشه ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: آمریکایی ها اگر به صراحت اعلام می کنند که ما هر اقدامی که در اتاق فکر می کنیم اما در صحنه عملیاتی با ابرمردی همانند مقام معظم رهبری مواجه هستیم برای این است که حضرت آقا به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه شفابخش کشور اقتصاد مقاومتی است نه نگاه به کدخدا

نسخه شفابخش کشور اقتصاد مقاومتی است نه نگاه به کدخدا