مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:252020-12-28سياسي

پروژه نیمه کاره مرکز نمایشهای آیینی صبا، تعیین تکلیف می شود


عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از پروژه نیمه کاره جنجالی مرکز همایش ها و نمایش های آیینی صبا گفت: شورای شهر در تلاش است که مشکلات موجود این پروژه را هرچه سریعتر برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد سالاری در خصوص بازدید خود از پروژه پرحاشیه و جنجالی مرکز همایش ها و نمایش های آیینی صبا گفت: این مرکز یکی از مجموعه های بسیار فاخر و ارزشمندی است که حواشی بسیار زیادی به همراه داشته است.

این مجموعه حدود 6 هزار متر مربع عرصه دارد، حوالی سال 1384 توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از شهرداری منطقه 7 مجوز می گیرد و از طرف دیگر برای تأمین منابع آن با سرمایه گذار بخش خصوصی قراردادی منعقد می کند.

وی تصریح کرد: قرار بر این بوده که حدود 13 هزار مترمربع بنا در آن ساخته شود که حدود 2500 متر آن تجاری و انتفاعی و متعلق به سرمایه گذار باشد و حدود 5 هزار متر مربع نیز فضاهای فرهنگی و مجموعه قابل توجهی از سالن های نمایش و متعلق به شهرداری تهران باشد و نیز متراژهایی نیز به عنوان فضاهای مشاعی در نظر گرفته شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طراحی این پروژه توسط مرحوم مهندس فرهاد احمدی از معماران به نام شهر تهران، با نگاه بسیار فاخری طراحی شده است، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل آنکه در دوره مدیریت شهری گذشته، قراردادهای پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نیمه کاره مرکز نمایشهای آیینی صبا، تعیین تکلیف می شود

پروژه نیمه کاره مرکز نمایشهای آیینی صبا، تعیین تکلیف می شود