مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:102020-12-28حوادث

کاهش 23 درصدی تصادفات جاده ای در کرمانشاه/ 30 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور داریم


رییس پلیس راه استان کرمانشاه، از کاهش 23 درصدی تلفات در جاده های استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: بزودی 95 درصد جاده های اصلی استان تحت پوشش سامانه ثبت تخلفات سرعت جاده ای قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آمار تصادفات طی 9 ماهه سپری شده از سال جاری، اظهار داشت: براساس آمارهای طی یکی دو سال سال اخیر و 9 ماهه امسال، روند آمار تصادفات در استان روند کاهشی داشته است.

وی از کاهش 23 درصدی تلفات در جاده های استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و افزود: این کاهش آمار به نقش خود مردم و همراهی و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط با حوادث جاده ای حاصل شده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تعداد تلفات جانی در محورهای استانی را 225 نفر اعلام کرد و افزود: با نگاه به تبعات این آمار که چند درصد از این فوتی ها سرپرست و نان آور خانوار هستند و چند درصد جزء قشر فعال جامعه بین گروه سنی 20 تا 50 سال هستند، حتی کشته شدن یک نفر هم، آمار بالایی است.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا در کاهش تردد ها موثر بوده، گفت: کاهش تردد در کاهش تصادفات ارتباط مستقیم دارد، براساس آمار پزشکی قانونی در مدت هشت ماهه، 13.

5 درصد کاهش تلفات در کل کشور را داشته ایم که میانگین استان با 23 درصد کاهش از میانگین کشور بالاتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی تصادفات جاده ای در کرمانشاه/ 30 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور داریم

کاهش 23 درصدی تصادفات جاده ای در کرمانشاه/ 30 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور داریم