مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:052020-12-28اقتصادي

کسب رتبه برتر کشوری واحد فنی و مهندسی در سمنان


رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: یک واحد فنی و مهندسی در استان سمنان واحد نمونه کشوری شد.

- مهدی میرکو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: برای سومین سال پیاپی یک واحد فنی و مهندسی از استان سمنان در جشنواره پژوهش و فناوری بخش صنعت، معدن و تجارت سال 99 به عنوان واحد برتر انتخاب شد.

 وی تصریح کرد: بر اساس شاخص های ارزیابی و پس از بررسی توسط کارشناسان وزارت صمت، واحد فنی و مهندسی شرکت خانه دانشیار مدیران نوین به عنوان واحد نمونه در سطح کشور شناخته شد و از سوی معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت مورد تقدیر قرار گرفت.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن اشاره به برخی شاخص های ارزیابی در انتخاب واحدهای نمونه اظهار داشت: ارائه طرح های فنی و مهندسی در جهت افزایش بهره وری و ارتباط صنعت و دانشگاه، تدوین مقالات و تحقیقات پژوهشی و انعقاد تفاهم نامه با مراکز دانش پژوه ذی ربط جهت اجرای طرح های صنعتی و معدنی و تجاری و همچنین اجرای طرح های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی و همکاری با دانشگاه های سطح استان به منظور ارتباط صنعت با دانشگاه و برگزاری جلسات پژوهشی و آموزشی از مهم ترین شاخص های انتخاب واحد نمونه فنی و مهندسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کشوری واحد فنی و مهندسی در سمنان

کسب رتبه برتر کشوری واحد فنی و مهندسی در سمنان