مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:502020-12-28سياسي

روایت جدید از پهپادهایی که سردارسلیمانی را هدف گرفتند


شبکه العهد عراق در مستندی از روایت هایی جدیدی در رابطه با پهپادهای آمریکایی که سردار سلیمانی و ابومهدی را هدف قرار دادند پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در بخش دوم مستند الرحله الاخیره (آخرین سفر) که شبکه ماهواره ای العهد عراق آن را پخش کرد آمده است: روایت های مختلفی در رابطه با پهپادهایی که عملیات ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را انجام دادند، بیان می شود؛ روایت اول می گوید که دو پهپاد آمریکایی از خاک کویت برخاستند و وارد حریم هوایی عراق شده و این عملیات را انجام دادند اما ستاد نیروهای مسلح کویت چند ساعت بعد این خبر را تکذیب کردند.

روایت دوم این است که یک پهپاد آمریکایی از پایگاه العدید قطر برخاسته و این عملیات را انجام داده است اما در بیانیه پدافند هوایی عراق آمده است که سه پهپاد آمریکایی غیر مسلح روز پنجشنبه وارد حریم هوایی بغداد شده اند و بعد از عملیات در همان شب به سوی اردن پرواز کرده اند.

شبکه العهد در این مستند روایت جدیدی را هم مطرح می کند مبنی بر اینکه سه پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو 9 در ساعت های مختلف روز پنجشنبه تقریبا از ساعت 10:30صبح تا 4 بعد از ظهر از پایگاه عین الاسد در استان الانبار پرواز کرده و وارد حریم هوایی بغداد شده اند و برج مراقبت فرودگاه بغداد آن ها را رصد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جدید از پهپادهایی که سردارسلیمانی را هدف گرفتند

روایت جدید از پهپادهایی که سردارسلیمانی را هدف گرفتند