مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:452020-12-28سياسي

دفاع از حریم ولایت و امامت مهمترین پیام حضرت زهرا (س) در مبارزاتش بود


مهمترین پیام حضرت زهرا (س) در دوران کوتاه عمر شریف خود دفاع از حریم ولایت و امامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام حسن بهرامی ظهر امروز در تجمع بصیرت و میثاق با امت و ولایت بانوان شهرستان گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق (ع) شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: برای رسیدن به مقصد نهایی حق باید تابع ولی فقیه زمان خود بود و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و ثابت قدم بود.

وی با اشاره به ایام سوگواری دهه فاطمیه تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در مسیر مبارزات خود ترسیم راه صحیح و مستقیم، وقف کردن اموال جان و فرزندان خود برای ولایت را به همه عالم نشان داده و مهمترین پیام این بانوی دو عالم دفاع از حریم ولایت و امامت بود.

* اگر همه ما در مسیر ولایت و امامت بوده هرگز دشمنان به مقاصد شوم خود نخواهند رسید امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه دشمنان با ایجاد فتنه، جنگ ها و ترورها درصدد گمراه کردن مردم از مسیر اصلی ولایت هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد جنگ ها، ترورها و فتنه ها از سوی دشمنان به دلیل عدم تشخیص حق از باطل توسط مردم بوده و به این طریق تلاش دادند تا مردم را از مسیر اصلی ولایت گمراه کنند.

وی بیان کرد: اگر همه ما در مسیر ولایت و امامت بوده و همیشه تابع ولی امر خود باشیم هرگز دشمنان به مقاصد شوم خود نخواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از حریم ولایت و امامت مهمترین پیام حضرت زهرا (س) در مبارزاتش بود

دفاع از حریم ولایت و امامت مهمترین پیام حضرت زهرا (س) در مبارزاتش بود