مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:402020-12-28فرهنگي

در اختتامیه اولین یادواره مکتب سلیمانی هنرمند مهردشتی خوش درخشید


در اختتامیه اولین یادواره مکتب سلیمانی رضا عباسی مهرآبادی با دو اثر به بخش نهایی راه یافت که مستند «چهره بین المللی مقاومت» به عنوان اثر برگزیده و حائز رتبه و نماهنگ» درد دوری دوست» به عنوان اثر برتر معرفی شد.

- رضا عباسی مهرآبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، اظهار کرد: نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب سلیمانی در بین 33 مراکز استانی صدا و سیما و تولیدات مردم در شش بخش سیما، رادیو، خبر، پژوهش، موسیقی و شعر و فضای مجازی برگزار شد که صداوسیمای مرکز یزد با سه اثر در بین مراکز استانی صاحب افتخار شد.

وی افزود: از بین بیش از دو هزار اثر ارسالی به جشنواره مکتب شهید سلیمانی حدود 640 اثر به مرحله داوری راه پیدا کرده و از بین این آثار 63 برگزیده از بین 32 مراکز استانی صداوسیما معرفی شدند.

 مستند پژوهشی چهره بین المللی مقاومت به تهیه کنندگی رضا عباسی مهرآبادی که به بیان شخصیت حاج قاسم سلیمانی از نگاه دوست و دشمن می پردازد، نماهنگ درد دوری دوست از هنرمند نامبرده در واحد فضای مجازی و همچنین مینی فیچر عمو قاسم از فاطمه دانایی در واحد صدا (رادیو) صداوسیمای مرکز یزد، لوح افتخار این یادواره را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اختتامیه اولین یادواره مکتب سلیمانی هنرمند مهردشتی خوش درخشید

در اختتامیه اولین یادواره مکتب سلیمانی هنرمند مهردشتی خوش درخشید