مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:252020-12-28اقتصادي

گردهمایی آنلاین طرح و پردازش غدیر


رویداد آنلاین و یلدایی طرح و پردازش غدیر متفاوت تر از همیشه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی طرح و پردازش غدیر ، به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی گروه های محصولی، اهداف و چشم اندازها پرداختند و از محصولات جدیدی که به سبد محصولات غدیر اضافه شده است رونمایی کردند.

از تغییرات بسیار قابل توجه اخیر شرکت طرح و پردازش غدیر که در این همایش به عموم همکاران اعلام شد، استقرار واحد احراز هویت هوشمند است.

این شرکت دانش بنیان با بیش از 17 سال سابقه فعالیت در بخش کنترل تردد و حضور و غیاب، از سال 1388 در زمینه ارائه دستگاه های حرفه ای احراز هویت هم فعالیت می کند و افتخار همکاری با نهادها و سازمان های بیشماری را دارد و حال با اضافه کردن گروهی از متخصصان هوش مصنوعی، محصولات کم نظیری مانند سیستم احراز هویت پورتابل، سیستم آنالیز چهره سیستم تشخیص و شناسایی مبتنی بر بیومترک چهره و عنبیه و اثرانگشت را به سبد محصولات غدیر اضافه کرده است.

فعالیت حوزه کنترل تردد هم قدمت طولانی در غدیر دارد حالا با استقرار کسب و کار کنترل تردد و امنیت ، علاوه بر بکار گیری دانش و تجربه ی دیرینه ی متخصصان خود در تولید و ارائه ی محصولات مدرن در این حوزه، رسالت ارتقا فرهنگ استفاده از اکسس کنترل را نیز بعنوان یک مسئولیت اجتماعی دنبال می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی آنلاین طرح و پردازش غدیر

گردهمایی آنلاین طرح و پردازش غدیر