مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:402020-12-28حوادث

کلاه بردار اینترنتی در ابهر دستگیر شد


فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری فردی که با شگرد تبلیغات مشاوره تحت عنوان تحصیل در خارج از کشور در فضای مجازی از شهروندان کلاه برداری می کرد، خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری فردی که با شگرد تبلیغات مشاوره تحت عنوان تحصیل در خارج از کشور در فضای مجازی از شهروندان کلاه برداری می کرد، خبر داد.

سرهنگ محمد مهدی خانی ظهر امروز (8 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاه برداری 400 میلیون ریالی به جهت اعزام وی برای تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی در فضای مجازی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی، کارشناسان تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و موفق شدند هویت اصلی فرد کلاه بردار را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به محل عزیمت و طی عملیات ویژه، وی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

مهدی خانی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، صراحتاً به جرم خود اعتراف کرد و پرونده به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می شود همشهریان و کاربران در خصوص آگهی هایی مانند تحصیل در خارج از کشور بسیار مراقب باشند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه بردار اینترنتی در ابهر دستگیر شد

کلاه بردار اینترنتی در ابهر دستگیر شد