مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:252020-12-28حوادث

اجرای طرح یکسان سازی محتوای پیامک رمز دوم پویا برای پیشگیری از کلاهبرداری اینترنتی


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از پیشگیری از کلاهبرداری های اینترنتی با اجرای طرح «یکسان سازی ساختار و محتوای پیامک رمز دوم پویا» خبر داد.

- رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از پیشگیری از کلاهبرداری های اینترنتی با اجرای طرح یکسان سازی ساختار و محتوای پیامک رمز دوم پویا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی محمد رجبی در تشریح اجرای طرح یکسان سازی محتوای پیامک رمز دوم پویا با اشاره به اینکه رمز دوم پویا در زمینه جلوگیری از سوءاستفاده مجرمان از حساب های بانکی می تواند کمک شایانی به شهروندان کند و اختیار عمل را از مجرمان بگیرد، اظهارکرد: بر همین اساس ضروری است تا تمامی شهروندان که از تراکنش های اینترنتی استفاده می کنند، با فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف توسط بانک عامل خود از رمز دوم پویا از طریق برنامه کاربردی یا پیامک استفاده کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در ادامه از اجرای طرح افزایش ضریب امنیت پیامک های رمز دوم پویا خبر داد و گفت: در این طرح ساختار و محتوای پیامک رمز دوم پویا در شبکه بانکی کشور یکسان سازی شده است.

وی افزود: از این به بعد در پیامک رمز یک بار مصرف درخواست شده از سوی شهروندان، علت تراکنش، مبلغ تراکنش و رمز دوم پویا همزمان برای کاربر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یکسان سازی محتوای پیامک رمز دوم پویا برای پیشگیری از کلاهبرداری اینترنتی

اجرای طرح یکسان سازی محتوای پیامک رمز دوم پویا برای پیشگیری از کلاهبرداری اینترنتی