مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:252020-12-28سياسي

50 ویژه برنامه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می شود


رییس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه 50 ویژه برنامه در قالب مراسم حضوری و مجازی و روضه خانگی در کردستان برگزار می شود.

- نورعلی خزاعی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر 600 هیئت مذهبی در استان کردستان فعال است که در مناسبات ملی و مذهبی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه  شاهد برگزاری 50 ویژه برنامه از سوی هیئات مذهبی خواهیم بود، افزود: این برنامه ها در قالب روضه خانگی، مراسم حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و برنامه هایی با رویکرد فضای مجازی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: 24 مراسم از سوی هیئات مذهبی استان به برگزار می شود که این برنامه ها بدون حضور مخاطب و یا در فضای مجازی اجرا خواهند شد.

رییس شورای هیئات مذهبی استان کردستاناعلام کرد: در صورت مناسب بودن وضعیت نیز از در دستورکار هیئات مذهبی استان است و برای این مناسبت ها نیز برنامه هایی اجرا می شود.

وی توزیع بسته های معیشتی و حمایتی بین نیازمندان را از دیگر برنامه های هیئات مذهبی استان دانست و اعلام کرد: در راستای بزرگداشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز برنامه های مواسات و همدلی با کمک خیرین و به همت هیئات مذهبی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 ویژه برنامه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می شود

50 ویژه برنامه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می شود