مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:102020-12-28اقتصادي

427 مجوز ایجاد مشاغل خانگی در همدان صادر شد


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از صدور 427 مجوز ایجاد مشاغل خانگی در همدان خبر داد و گفت: تعهد ایجاد مشاغل خانگی 110 مورد بود اما در نهایت 427 مجوز صادر شد که همگی وام اشتغال دریافت کردند.

- ایسنا/همدان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از صدور 427 مجوز ایجاد مشاغل خانگی در همدان خبر داد و گفت: تعهد ایجاد مشاغل خانگی 110 مورد بود اما در نهایت 427 مجوز صادر شد که همگی وام اشتغال دریافت کردند.

مظاهری در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: صادرات صنایع دستی با کاهش 20 درصدی مواجه شده اما تولید و فروش در بازارهای داخلی همچنان ادامه دارد اگرچه نسبت به قبل از شیوع کرونا محدود شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت صادرات غیررسمی صنایع دستی یا صادرات چمدانی از صادرات رسمی پیش افتاده است، تصریح کرد: در مدت یاد شده صادرات رسمی صنایع دستی چشمگیر نبوده است .

مظاهری با اشاره به اینکه مواد اولیه این حوزه در داخل کشور تأمین می شود، گفت: به همین علت تولیدات دچار مشکل زیادی نشد اما فروش محصولات تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت.

وی در ادامه از ثبت نام 260 نفر از هنرمندان صنایع دستی سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه مجازی صنایع دستی خبر داد و اظهار کرد: 30 نفر از صنعتگران و هنرمندان صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

427 مجوز ایجاد مشاغل خانگی در همدان صادر شد

427 مجوز ایجاد مشاغل خانگی در همدان صادر شد