مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:502020-12-28دانش

رییس مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی منصوب شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر محمد جلیلی را به مدت دو سال به سمت رییس مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی منصوب کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر محمد جلیلی را به مدت دو سال به سمت رییس مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این حکم انتصاب که از سوی دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران ابلاغ شده، آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان رییس مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی منصوب می گردید.

انتظار می رود با تعامل سازنده با سایر مراکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و بهره مندی از توان پژوهشگران موفق آن حوزه و جلب همکاری اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه علاوه بر تدبیر امور نسبت به برنامه ریزی برای امور زیر تا حصول نتیجه، اهتمام ویژه مبذول فرمایید: عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم متناسب با مأموریت های آن مرکز تحقیقات برنامه ریزی با هدف حمایت بیشتر از پژوهش های محصول محور، کاربردی و با هدف حل مسائل حوزه سلامت کشور ارتقاء جایگاه پژوهش های مرکز تحقیقات در سطح بین الملل امید می رود مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی با به کارگرفتن تمام توان و ظرفیت، به حرکت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی منصوب شد

رییس مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی منصوب شد