مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:452020-12-28فرهنگي

نویسنده و مترجم شیرازی برنده جایزه پروفسور حسابی شد


نویسنده و مترجم شیرازی، مدرس تئاتر عنوان پژوهشگر برتر و جایزه اثر برگزیده را از چهارمین دوره جشنواره ملی پایان نامه های برتر ایران با به جایزه ویژه پروفسور حسابی به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، جشنواره پایان نامه های برتر ایران در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران برگزار می شود.

هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان نامه ها، مقالات، طرح های پژوهشی و کتاب های علمی تألیف شده در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد است.

هدف اصلی این جشنواره هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش های علمی انجام گرفته در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان نامه ها، مقالات، کتاب ها و طرح های پژوهشی است تا پژوهش های علمی انجام شده توسط دانشجویان و دانشگاه ها در مسیر حل مشکلات اصلی و اساسی کشور تعریف شوند.

این جشنواره هر ساله به بررسی و قضاوت پایان نامه ها، رساله ها، پروپوزال ها، مقالات، طرح های پژوهشی، کتاب های علمی و در مجموع مطالعات آکادمیک در 5 گروه علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و هنر و معماری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده و مترجم شیرازی برنده جایزه پروفسور حسابی شد

نویسنده و مترجم شیرازی برنده جایزه پروفسور حسابی شد