مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:402020-12-28اقتصادي

زوج هایی که به جای طلا، حلقه مسی می خرند


رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به رونق بازار بدلیجات به دلیل گرانی طلا و نقره، گفت: خرید طلا توسط زوج های جوان بستگی به تمکن مالی آنها دارد، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به رونق بازار بدلیجات به دلیل گرانی طلا و نقره، گفت: خرید طلا توسط زوج های جوان بستگی به تمکن مالی آنها دارد، اما در مقایسه با دو سال گذشته میزان خرید و فروش طلا در بازار اصفهان به 10 درصد رسیده است.

هوشنگ شیشه بران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بازار خرید و فروش طلا در بازار اصفهان، اظهار کرد: میزان معاملات طلا در بازار اصفهان نسبت به دو سال گذشته به کمتر از 10 درصد کاهش یافت، چراکه 80 درصد کارگاه های ساخت طلا تعطیل هستند و بقیه کارگاه ها با 20 درصد ظرفیت خود فعالیت می کنند که دلیل آن گرانی طلا و کاهش قدرت خرید مردم است.

وی با بیان اینکه به دلیل گرانی طلا مردم بیشتر اقدام به خرید نقره می کنند، در خصوص وضعیت این مصنوع با ارزش نیز گفت: با توجه به اینکه اونس نقره نیز با ارز آزاد محاسبه می شود، این فلز نیز همانند طلا و دیگر مصنوعات افزایش قیمت داشته و همانند گذشته خریدار ندارد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان درباره اینکه برخی زوج های جوان به دلیل گرانی طلا روی به خرید نقره برای حلقه و سرویس آورده اند، اظهار کرد: این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج هایی که به جای طلا، حلقه مسی می خرند

زوج هایی که به جای طلا، حلقه مسی می خرند