مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:202020-12-28حوادث

پایان ناپیدای چشم انتظاری/ فریبا؛ کودکی که 27 سال پیش ناپدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فریبا کودک پنج ساله ای که 27 سال پیش در کوچه های روستای فاطمیه از توابع شهرستان ایلام به صورت مبهم و راز آلود ناپدید شد؛ نه کسی او را دید، نه سرنخی از او پیدا شد و نه حتی رد و نشانه ای از خود به جا گذاشت؛ سرنوشتش معمایی ماند و خانواده هم چشم انتظار یک سرنخ کوچک مانده اند.

  بی خبری و انتظار تلخ سهم خانواده ی این کودک شد؛ معمولا سرنوشت کودکان گمشده یا پایانی تلخ دارد یا شیرین؛ اما برای این کودک بعد از گذشت بیست و هفت سال کماکان پایانی وجود ندارد.

  فریبا بگرضایی کودکی است که 27 سال پیش در عرض چند ثانیه ناپدید شد و خانواده اش را بین امید و ناامیدی با انتظاری زجرآور تنها گذاشت.

فریبا برای بازی به کوچه رفته بود اما دیگر بازنگشت مادر فریبا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: روز از نیمه گذشته بود فریبا برای بازی با دوستانش به کوچه رفت؛ مدتی بعد به دنبال او رفتم تا بگویم به منزل بیاید اما او را در کوچه ندیدم.

وی در حالی که اشک چشمانش سرازیر شده بود، افزود: دوستانش متوجه نبودِ فریبا نشده بودند و از او خبری نداشتند؛ وحشت کردم و تمام منطقه را به دنبالش گشتم؛ از همه سراغ دخترم را می گرفتم، هیچ کسی از او خبری نداشت؛ همسایه ها در اطرافم جمع شدند؛ همگی به دنبالش گشتیم اما نشانی از او پیدا نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ناپیدای چشم انتظاری/ فریبا؛ کودکی که 27 سال پیش ناپدید شد

پایان ناپیدای چشم انتظاری/ فریبا؛ کودکی که 27 سال پیش ناپدید شد