مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:202020-12-28حوادث

شکارچیان کل وحشی در الموت غربی به دام افتادند


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین اعلام کرد: مأموران اجرایی محیط بانی الموت غربی موفق شدند 2 شکارچی غیرمجاز را که یک رأس کل وحشی را شکار کرده بودند را دستگیر کنند.

- ایسنا/قزوین سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین اعلام کرد: مأموران اجرایی محیط بانی الموت غربی موفق شدند 2 شکارچی غیرمجاز را که یک رأس کل وحشی را شکار کرده بودند را دستگیر کنند.

احمد زارعی با اعلام این خبر گفت: مأموران اجرایی این اداره مستقر در محیط بانی الموت غربی پیرو گزارش دریافتی از همیاران محیط زیست مبنی بر ورود شکارچی به حوزه استحفاظی، به منطقه عزیمت کرده و موفق به شناسایی و دستگیری 2 نفر متخلف شکار شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، وی تصریح کرد: در این عملیات از شکارچیان لاشه یک رأس کل شکار شده به همراه یک قبضه اسلحه و متعلقات کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین با تأکید بر اینکه با متجاوزین به عرصه های طبیعی که حیات تنوع زیستی را تهدید می کنند برخورد قانونی خواهد شد از مردم خواست ضمن حفاظت از حیات وحش در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره محیط زیست شهرستان قزوین گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان کل وحشی در الموت غربی به دام افتادند

شکارچیان کل وحشی در الموت غربی به دام افتادند