مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:202020-12-28ورزشي

مصاف شیمیدر قم با کوچین آمل و مس کرمان/ فرصت خودنمایی جوانان هاشمی


تیم بسکتبال شیمیدر قم در پنجمین و ششمین رقابت خود از فصل جاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران 10 و 11 دی به ترتیب برابر کوچین آمل و مس کرمان صف آرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شیمیدر قم یکی از تیم های مطرح، پرقدرت و مدعی لیگ برتر بسکتبال ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی است که بعد از انجام چهار بازی و پیروزی های متوالی برابر تیم های نیروی زمینی، آینده سازان تهران، ذوب آهن اصفهان و شهرداری بندرعباس باید در پنجمین مسابقه خود به مصاف تیم کوچین آمل برود و یک روز بعد برابر مس کرمان قرار بگیرد.

  شیمیدر و 4 برد متوالی مقابل حریفان گروه دوم شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم نخستین بازی خود را 19 آبان برابر نیروی زمینی با حساب 109 بر 69 بردند و 20 آبان با نتیجه 107 بر 62 تیم آینده سازان تهران را شکست دادند، اول دی ماه با حساب 84 بر 78 ذوب آهن اصفهان را در بازی بزرگ هفته سوم بردند و دوم دی ماه نیز 76 بر 68 تیم شهرداری بندرعباس را مغلوب کردند.

کوچین آمل از چهار بازی قبل خود یک پیروزی و سه باخت در کارنامه دارد، تیمی که تنها پیروزی خود را برابر تیم نیروی زمینی با حساب 82 بر 58 کسب کرده اما در سایر بازی ها 78 بر 41 به مهرام، 85 بر 69 به مس کرمان و 74 بر 65 به شهرداری بندرعباس نتیجه را واگذار کرده است و از چهار بازی پنج امتیازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف شیمیدر قم با کوچین آمل و مس کرمان/ فرصت خودنمایی جوانان هاشمی

مصاف شیمیدر قم با کوچین آمل و مس کرمان/ فرصت خودنمایی جوانان هاشمی