مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:102020-12-28اقتصادي

پیش بینی برداشت 165 هزار تن ذرت در شهرستان دهلران


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران گفت: پیش بینی می شود بیش از 165 هزار تن ذرت دانه ای و علو فه ای در سطح شهرستان دهلران براشت شود.

- علی غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به کشت ذرت دانه ای و علوفه ای اختصاص یافته و پیش بینی می شود بیش از 165 هزار تن ذرت دانه ای و علو فه ای در سطح شهرستان دهلران برداشت شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 تن کود اوره بین کشاورزان شهرستان دهلران برابر قیمت مصوب دولتی بین کشاورزان توزیع شده و کمبودی در خصوص توزیع کود در شهرستان نداریم.

غلامی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از دانه روغنی کلزا در استان ایلام در این شهرستان تولید می شود، گفت: امسال 9 هزار و 300 هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت کلزا رفته که پیش بینی می شود 20 هزار تن کلزا در شهرستان برداشت شود.

وی با بیان اینکه سالانه 60 درصد محصول استراتژیک گندم استان در شهرستان دهلران تولید می شود، گفت: در سال گذشته بیش از 180 هزار تن گندم مازاد بر نیاز توسط کشاورزان تحویل مراکز خرید شده و امسال هم 60 هزار هکتار اراضی کشاورزی دهلران به کشت گندم آبی و دیم اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی دهلران، به بیش از 103 هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان اشاره و اضافه کرد: ارزش محصولات کشاورزی تولیدی در این شهرستان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 165 هزار تن ذرت در شهرستان دهلران

پیش بینی برداشت 165 هزار تن ذرت در شهرستان دهلران