مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:102020-12-28پزشكي

کرونا صد بار دیگر هم جهش کند راه حل همان زدن ماسک است


سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اگر ویروس صدبار دیگر هم جهش داشته باشد، همچنان باید ماسک بزنیم و تهویه هوا صورت بگیرد، - مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه یک بار دیگر موفق شدیم بیماری کرونا را در سطح کشور و البرز کنترل کنیم، گفت: هنوز برخی از استان های کشور هنوز روند شیوع بیماری نزولی نشده است، اما استان البرز با همراهی مردم موفق شده است آمار خود را به صورت قابل توجهی کاهش دهیم.

سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه شرایط فصلی برای پیک جدید بسیار فراهم است، ادامه داد: کاهش دما منجر می شود در اغلب مکان ها پنجره ها بسته باشد و همین امر موجب عدم تهویه مناسب و شیوع بیشتر بیماری می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به جهش های متعدد ویروس کووید 19، اظهار کرد: هیچ گزارش رسمی نداریم که ویروس انگلیسی به ایران آمده است یا خیر اما دور از ذهن نیست؛ همانطور که کرونا جهان را گرفت ممکن است نوع جهش یافته آن نیز به ایران  برسد.

بابایی تصریح کرد: اگر ویروس صدبار دیگر هم جهش داشته باشد، همچنان باید ماسک بزنیم و تهویه هوا صورت بگیرد، در غیر این صورت و رعایت پروتکل ها روش دیگری برای کنترل بیماری نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا صد بار دیگر هم جهش کند راه حل همان زدن ماسک است

کرونا صد بار دیگر هم جهش کند راه حل همان زدن ماسک است