مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:052020-12-28اقتصادي

ایجاد کارخانه های فرآوری در سیستان و بلوچستان در دستور کار است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت های لازم برای ایجاد کارخانه های فرآوری در استان در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوود شهرکی صبح امروز در نشست با فرماندار مهرستان که در محل این فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه ی صنعت، معدن و تجارت در سطح استان سیستان و بلوچستان رخ داده که شناسایی ذخایر اقتصادی و بی نظیر طلا، مس، منیزیت، تیتانیوم از ن جمله است و فعالیت های لازم برای ایجاد کارخانه های فرآوری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نگاه ما تعریف پروژه های صنعتی و معدنی برای هر شهرستان است تا با حضور سرمایه گذاران شهرستان های استان به تناسب به رشد و توسعه اقتصادی برسند.

وی ادامه داد: در ناحیه صنعتی مهرستان 26 فقره قرارداد ایجاد واحد صنعتی در گستره ی 8 هکتار منعقد شده که با 5 واحد به بهره برداری رسیده تا کنون زمینه ی اشتغال 50 نفر فراهم شده است.

شهرکی در ادامه به موضوع تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال بیش از 350 تن انواع کالاهای اساسی از جمله شکر، مرغ، برنج و روغن خوراکی با هدف تنظیم بازار در شهرستان مهرستان توزیع شده و آمادگی این وجود دارد در صورت نیاز کالاهای اساسی بی تری برای شهرستان ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارخانه های فرآوری در سیستان و بلوچستان در دستور کار است

ایجاد کارخانه های فرآوری در سیستان و بلوچستان در دستور کار است