مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:052020-12-28حوادث

دستگیری 20 نفر در مهمانی شبانه در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 20 نفر از اراذل و اوباش شهرستان البرز در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان و اطلاعات بدست آمده از رصد فضای مجازی در این خصوص، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان البرز قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی های انجام شده، مشخص شد این اراذل و اوباش با نقض محدودیت های کرونایی اقدام به برگزاری دورهمی و برپایی جشن تولد به همراه پخش موسیقی زنده و انتشار لایو در اینستاگرام از تحرکات خود کرده اند.

فرمانده انتظامی استان گفت : مأموران با هماهنگی قضایی و انجام اقدامات گسترده پلیسی، محل دورهمی متهمان را در شهر بیدستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، تعداد 20 نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

سردار ابراهیمی با اشاره به کشف 17 قبضه سلاح سرد و دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار استان در این دورهمی تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هرگونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هرگونه چشم پوشی، با هر نوع هنجارشکنی، برخورد خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 20 نفر در مهمانی شبانه در قزوین

دستگیری 20 نفر در مهمانی شبانه در قزوین