مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:152020-12-28بين الملل

دی ولت آلمان: موشک های مافوق صوت چینی و روسی کابوسی برای امنیت اروپا است


روزنامه نگار نشریه دی ولت آلمان تاکید کرد، ورود تسلیحات مافوق صوت به زرادخانه های کشورها به ویژه روسیه و چین کابوسی برای امنیت اروپا است و مرحله جدیدی در مارپیچ تهدیدها را به وجود می آورد.

- دی ولت آلمان: موشک های مافوق صوت چینی و روسی "کابوسی" برای امنیت اروپا است روزنامه نگار نشریه "دی ولت" آلمان تاکید کرد، ورود تسلیحات مافوق صوت به زرادخانه های کشورها به ویژه روسیه و چین کابوسی برای امنیت اروپا است و مرحله جدیدی در "مارپیچ تهدیدها" را به وجود می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گرهارد هیگمن ، روزنامه نگار نشریه دی ولت به هشدار اخیر در پایگاه نظامی آمریکا در رامشتاین واقع در خاک آلمان پس از آنکه یک زیردریایی روسی یک آزمایش موشک بالستیک قاره پیما انجام داد، اشاره کرد.

نشریه دی ولت نوشت: اگرچه این رویداد نشان داد که ارتش آمریکا در یک حالت آماده باش دائمی و استوار قرار دارد اما در مورد موشک های مافوق صوت ممکن است آنها برای رهگیری آن خیلی دیر عمل کرده باشند.

این نشریه آلمانی تاکید کرد: با ظهور تسلیحات مافوق صوت، زنجیره های هشدار موجود درباره پرتاب های موشکی و سیستم های موشکی ضد بالستیک بی فایده می شوند و زمان واکنش به یک پرتاب به شدت کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی ولت آلمان: موشک های مافوق صوت چینی و روسی کابوسی برای امنیت اروپا است

دی ولت آلمان: موشک های مافوق صوت چینی و روسی کابوسی برای امنیت اروپا است