مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:002020-12-28اقتصادي

قلع و قمع 32 مورد از اراضی امین آباد و ناظرآباد در مشهد


قلع و قمع و اعاده وضع به حال سابق در 32 مورد از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته امین آباد و ناظرآباد توسط پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان مشهد انجام شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: قلع و قمع و اعاده وضع به حال سابق در 32 مورد از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته امین آباد و ناظرآباد توسط پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان مشهد انجام شد.

امید طهماسبی زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از انجام عملیات گشت و مراقبت از اراضی کشاورزی واقع در حریم شهر مشهد متوجه برخی اقدامات اولیه جهت تغییر کاربری اراضی شدیم و فورا در همان مراحل ابتدایی اخطار مبنی بر توقف عملیات اجرایی الصاق و دیوارنویسی نیز صورت پذیرفت.

پس از هماهنگی با رییس کمیته صیانت از حریم مشهد و دلالت قاضی به عنوان نماینده دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مشهد، اقدام به قلع و قمع ابنیه و مستحدثاتی شد که غیر قانونی بنا شده بود.

وی افزود: علیرغم اینکه سال ها از تصویب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و اصلاحیه آن می گذرد و ویلاهای ساخته شده بدون مجوز بارها و بارها به تیغ لودرها سپرده شده، با خاک یکسان شده اند و اخبار آن نیز به دفعات از طریق رسانه های مختلف به سمع و نظر مردم رسیده اما متأسفانه برخی با ساده اندیشی، سرمایه و اندوخته سال ها زحمت و تلاش خود را فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 32 مورد از اراضی امین آباد و ناظرآباد در مشهد

قلع و قمع 32 مورد از اراضی امین آباد و ناظرآباد در مشهد