مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 05:352020-12-28ورزشي

دانشگاه محقق اردبیل به عنوان پایلوت برگزاری مسابقات آنلاین معرفی می شود


سرمربی تیم ملی دارت جوانان و دانشجویان گفت: با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در دانشگاه محقق اردبیلی پیشنهاد کردیم تا این دانشگاه به عنوان پایلوت برنامه های آموزشی و برگزاری مسابقات آنلاین رشته ورزشی دارت معرفی شود.

- ایسنا/اردبیل سرمربی تیم ملی دارت جوانان و دانشجویان گفت: با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در دانشگاه محقق اردبیلی پیشنهاد کردیم تا این دانشگاه به عنوان پایلوت برنامه های آموزشی و برگزاری مسابقات آنلاین رشته ورزشی دارت معرفی شود.

حمیدرضا مومنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات دارت دانشجویان کشور به صورت مجازی و با حضور دانشجویان دانشگاه های کشور و موسسات آموزش عالی به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد تا از 32 دانشگاه پسران و دختران در رشته دارت با هم رقابت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 بازیکن خانم و 37 بازیکن آقا در گروه های هشتگانه قرعه کشی شده و بعد از دو روز رقابت و انجام مراحل حذفی برگزیدگان به عنوان قهرمانان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

سرمربی تیم ملی دارت جوانان و دانشجویان هدف از برگزاری این مسابقات را در شرایط کرونایی ایجاد فضای شور و نشاط برای جوانان و علاقمندان به ورزش اعلام کرد و گفت: در حالی که بسیاری از فعالیت های ورزشی در این شرایط مختل شده ما از این فضای تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محقق اردبیل به عنوان پایلوت برگزاری مسابقات آنلاین معرفی می شود

دانشگاه محقق اردبیل به عنوان پایلوت برگزاری مسابقات آنلاین معرفی می شود