مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 04:252020-12-28سياسي

دانش مالکیت فکری خود را محک بزنید


سومین دوره آزمون برخط مالکیت فکری با هدف ترویج و آگاهی بخشی پیرامون نقش حقوق مالکیت فکری و به طور خاص ثبت اختراع، روز جمعه 19 دی ماه و از ساعت 10 الی 13 برگزار می شود.

- سومین دوره آزمون برخط مالکیت فکری با هدف ترویج و آگاهی بخشی پیرامون نقش حقوق مالکیت فکری و به طور خاص ثبت اختراع، روز جمعه 19 دی ماه و از ساعت 10 الی 13 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی برگزاری موفق دو آزمون بر خط مالکیت فکری و استقبال قابل توجه مخاطبین، برنامه ریزی لازم برای برگزاری سومین دوره این آزمون نیز انجام گرفته است.

مشابه با دوره های گذشته، آزمون سوم نیز شامل 20 سؤال در حوزه های مختلف مالکیت فکری بوده و هر فرد پس از آغاز حضور در آزمون، 30 دقیقه برای پاسخ دهی به سؤالات فرصت خواهد داشت.

سؤالات این آزمون، از مجموعه محتوای انتشار یافته در وب سایت کانون پتنت ایران (بخش فارسی و انگلیسی)، شامل مقالات، اخبار، اختراعات مهم تاریخ و .

طراحی شده، لذا علاقه مندان جهت آمادگی بیشتر برای حضور در آزمون، می توانند از محتواهای یاد شده، به ویژه بخش بیشتر بدانید ، استفاده کنند.

لازم به ذکر است که دو آزمون پیشین، به ترتیب با حضور 63 و 78 نفر از علاقه مندان به این حوزه همراه بود و کانون پتنت ایران نیز، به رسم یادبود و در راستای تشویق همگانی برای تلاش بیشتر در حوزه مالکیت فکری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش مالکیت فکری خود را محک بزنید

دانش مالکیت فکری خود را محک بزنید