مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 02:002020-12-27سياسي

مجموعه کتاب های صوتی در اردبیل رونمایی شد


همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه 9 دی از «مجموعه کتاب های صوتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» در اردبیل رونمایی شد.

- اردبیل – همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه 9 دی از مجموعه کتاب های صوتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های صوتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه 9 دی و با پرداختن به نقش ادبیات و شعر حماسی در ماندگاری حماسه ها گفت: حماسه، باور و هر فرهنگی برای ماندگاری و ابدی شدن لاجرم توجه ویژه و خاص به ادبیات آن حماسه داشته است.

وی راز ماندگاری و حماسی ماندن واقعه عظیم عاشورا را وجود ادبیات و شعر عاشورایی عنوان کرد و افزود: زبان شعر تسخیر، تحول و شکوفایی آسمانی فرهنگ ها، باورها و اعتقادات است و اگر سهمی برای عوامل مختلف در ماندگاری حماسه هشت سال دفاع مقدس تدوین و مشخص شود آثار و سهم نویسندگان و شعرا برگ زرینی در ماندگاری این حماسه است.

شاهی با بیان اینکه شکوفایی اجتماعی جز با قلم شعرا و نویسندگان میسر نیست، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و فرهنگی که در حوزه ایثار و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه کتاب های صوتی در اردبیل رونمایی شد

مجموعه کتاب های صوتی در اردبیل رونمایی شد