مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 21:202020-12-27حوادث

انهدام باند بزرگ جعل مدارک هویتی در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند جعل مدارک هویتی که با تهیه دسته چک اقدام به 30 میلیارد کلاه برداری از شهروندان کرده بودند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پروند کلاه برداری از مراجع قضایی به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر اجاره قالب های بتنی با ارائه دسته چک های جعلی، تحقیقات در خصوص ابعاد پنهان این پرونده آغاز و رسیدگی به آن به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاه برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی کارآگاهان یکی از مظنونان پرونده در چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر و در بازرسی از وی 3 قطعه کارت ملی و 2 فقره دسته چک جعلی کشف و متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بررسی کارت های ملی و دسته چک های جعلی مشخص شد که نامبرده با همدستی 4 نفر دیگر با تهیه مدارک جعلی از طریق خرید کارت ملی مربوط به افراد معتاد و کارتن خواب و دست کاری در آن ها از جمله جابجایی عکس آن با عکس خودشان و مراجعه به بانک و افتتاح حساب، دسته چک دریافت کرده و با تبلیغات گسترده در سایت های خرید و فروش کالا اقدام به اجاره قالب های بتونی و پرداخت اجاره آن با چک های جعلی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ جعل مدارک هویتی در البرز

انهدام باند بزرگ جعل مدارک هویتی در البرز